Selamat Berjumpa Lagi

Disebabkan saya gagal menghadirkan diri di kelas terakhir, saya ingin memohon maaf kepada semua kawan-kawan di kelas isu-isu ict dalam pendidikan sekiranya saya ada terkasar dan terlanjur bahasa sepanjang kelas dijalankan. Sempena syawal yang berbaki 10 hari ini, saya susun jari sepuluh mohon maaf zahir dan batin terutama sekali kepada Tn.Hj yang banyak memberi ilmu dan begitu prihatin kepada pelajarnya. Sekian, Berjumpa lagi.......

1 Response to "Selamat Berjumpa Lagi"

  1. NazriSaad says:
    October 26, 2010 at 9:12 PM

    Terima kasih diatas pandangan yang diberikan. Saya dengan rendah hati menerima pujian yang diberikan, tetapi jika anda ingat video yang saya paparkan diawal kelas kita, (refer http://www.makeadifferencemovie.com/ ).
    Saya yang sepatutnya berterima kasih kepada anda semua yang telah mengajar saya bagaimana untuk berkomunikasi dan menerima cabaran mengguna dim-dim dalam pengajaran.
    Sekalung tahniah kepada semua & selamat berjaya.

Post a Comment